Днес изтича срокът, в който физическите лица могат да се възползват от 5-процентна отстъпка върху данъка за довнасяне. Сумата се приспада само при подаване на електронна декларация.
Отстъпката не може да бъде повече от 500 лева и се приспада единствено при плащане на целия данък за довнасяне до 31 януари. Друго необходимо условие е гражданите да нямат подлежащи на принудително изпълнение публични задължения към момента на подаване на декларацията.
Най-бързо и лесно по интернет декларация се подава с персонален идентификационен код (ПИК). С такъв можете да се сдобиете във всеки офис на НАП. Другият вариант е използването на електронен подпис.
Срокът за подаването на декларациите за облагане на доходите изтича на 30 април.
26 октомври (понеделник) ще бъде неучебен, но присъствен ден за всички ученици. Това е разписано в заповед на министъра на образованието и науката проф.…
Кметът на Бургас Димитър Николов проведе среща със заместник-посланика на Великобритания в България Елизабет Чапман. Основна тема на разговора бяха подг…
Турция е представила ново предложение на Украйна и Русия за налагане на мораториум върху военните действия в Черно море с цел гарантиране на безопасност…
Безплатни профилактични прегледи за рак на гърдата в три лечебни заведения ще се проведат в Бургас от 14 октомври. Градът отново се откроява с най-мащаб…
Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е установила нарушения и неоснователно получени суми за над 1 млн. евро при проверки в аптеки в страната, с…
0 Коментара